Aplikacja holsäAPP – w kontakcie z lekarzem POZ z każdego miejsca, 7 dni w tygodniu

Aplikacja holsäAPP

holsäAPP to śląski startup i pierwsza platforma medyczna w Polsce umożliwiająca odbycie wideokonsultacji z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej. To technologia, która w jednym miejscu umożliwia złożenie deklaracji POZ, umówienie e-wizyty, odbycie konsultacji z lekarzem za pośrednictwem komunikatora wideo oraz uzyskanie e-recepty, e-skierowania i e-zwolnienia. Z holsäAPP korzystają już pacjenci Centrum Medycznego holsäMED z Katowic.  

Nowoczesne podejście do służby zdrowia

- W holsäMED stawiamy na innowacyjność i nieustanny rozwój. Podejmujemy realne działania w celu zwiększenia dostępności świadczeń medycznych dla pacjentów oraz optymalizacji procesów związanych z obsługą pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości leczenia. Odpowiedzią na miarę nowoczesnej placówki medycznej oraz potrzeby współczesnego pacjenta jest dedykowana platforma medyczna holsäAPP – mówi Paulina Świątkowska-Kepińska, Dyrektor Centrum Medycznego holsäMED

holsäMED jest pierwszą przychodnią na Śląsku, która umożliwia swoim pacjentom konsultację z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej na dwa sposoby – stacjonarnie oraz online w formie wideokonsultacji. Pacjent sam decyduje, w jakim trybie chce odbyć wizytę. Takie rozwiązanie daje mu szybki i w zasadzie nieograniczony dostęp do opieki medycznej – przez wszystkie dni tygodnia, także w święta i w godzinach wieczornych, kiedy przychodnia stacjonarna jest już zamknięta.

- Dostępne na rynku platformy i aplikacje medyczne, realizujące świadczenia w ramach podstawowej opieki zdrowotnej, oferują wyłącznie konsultacje telefoniczne oraz w formie czatu. Naszym celem jest doskonalenie konsultacji zdalnych tak, aby w uzasadnionych medycznie przypadkach e-wizyta była autentyczną alternatywą dla osobistej wizyty w poradni lekarskiej. Taką alternatywą jest wideokonsultacja, która cieszy się większym zaufaniem wśród pacjentów, niż standardowa teleporada – twierdzi Dyrektor holsäMED

W holsäAPP korzysta pacjent

Użytkownicy holsäAPP zyskują nieograniczony dostęp do swojej przychodni POZ. Jest to kompleksowe rozwiązanie, które pozwala w łatwy i szybki sposób złożyć deklarację wyboru przychodni, lekarza, pielęgniarki oraz położnej w holsäMED; umówić/odwołać e-wizytę; w dogodnym terminie i z dowolnego miejsca odbyć wideokonsultację z lekarzem; uzyskać e-receptę, e-skierowanie i e-zwolnienie. Co więcej, na platformie holsäAPP lekarze pełnią dyżury 7 dni w tygodniu oraz w święta, także w godzinach wieczornych, gdy przychodnie stacjonarne są już nieczynne. Najważniejsze jednak jest to, że dzięki holsäAPP pacjenci mają wybór w jakim trybie odbędą wizytę lekarską – online czy stacjonarnie w przychodni holsäMED. Ponadto, gdy lekarz uzna, że rozpoznanie choroby wymaga bezpośredniego kontaktu z pacjentem, wówczas kieruje go na wizytę stacjonarną do poradni holsäMED. Takie rozwiązanie zapewnia pacjentowi komfort oraz daje poczucie bezpieczeństwa.

Aplikacja holsäAPP dla wszystkich ubezpieczonych

Z aplikacji holsäAPP może korzystać bezpłatnie każdy pacjent posiadający prawo do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Złożenie deklaracji POZ jest bardzo proste i nie wymaga wizyty w przychodni. Cały proces wyboru lekarza, pielęgniarki czy położnej obywa się bowiem na platformie holsäAPP. Wszystko za sprawą maksymalnej optymalizacji oraz automatyzacji procesu składania deklaracji i umawiania wizyt. Deklaracje weryfikowane są automatycznie, a pacjent niemal od razu po jej złożeniu może umawiać wizyty lekarskie i korzystać ze wszystkim funkcji, jakie daje ta innowacyjna platforma. Co więcej pacjent nie musi być zameldowany w Katowicach, aby móc korzystać z aplikacji i świadczeń oferowanych w Centrum Medycznym holsäMED. Wybór miejsca leczenia nie podlega bowiem rejonizacji.

holsäAPP z korzyścią dla przychodni

Aplikacja holsäAPP została stworzona z myślą o pacjentach, którzy w sposób szczególny cenią sobie komfort i poczucie bezpieczeństwa, a jednocześnie zależy im na najwyższym poziomie leczenia. Zatem korzysta pacjent, ale nie tylko. Wdrożenie platformy holsäAPP optymalizuje także procesy przychodni związane z obsługą pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów leczenia.

- Zarówno złożenie deklaracji POZ przez pacjenta, jak i weryfikacja deklaracji odbywa się na platformie holsäAPP i nie wymaga zaangażowania pracowników rejestracji. Pacjent także samodzielnie umawia i odwołuje wizyty bezpośrednio na holsäAPP, co znacznie odciąża infolinię przychodni. Dzięki temu, że pacjenci niewymagający bezpośredniego kontaktu z lekarzem mogą wybrać wideokonsultację na platformie holsäAPP, zwiększa się dostępność terminów wizyt w poradni stacjonarnej dla pacjentów, którzy tego potrzebują – tłumaczy Dyrektor holsäMED.

Aplikację holsäAPP można pobrać bezpłatnie ze strony www.holsaAPP.pl

Portal internetowy ForumBiznesu.pl

Portal internetowy ForumBiznesu.pl

Portal internetowy ForumBiznesu.pl

Portal internetowy ForumBiznesu.pl

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.