Salon optyczny Veni Vidi (Tarnów) powstał w kwietniu 2022 r. Rok póżniej otwarta została placówka franczyzowa w Mielcu, a wkrótce pojawi się kolejna.
Rozmowa z Ewą Jędrzejewską, właścicielką sieci salonów Veni Vidi.
Vevi Vidi to nowoczesna firma na polskim rynku. Na czym polega jej nieszablonowość?
Cechuje nas przede wszystkim kompleksowość w zakresie diagnostyki i korekcji wad wzroku. Specjalizujemy się w zaawansowanych badaniach optometrycznych, które wykonujemy przy wykorzystywaniu najwyższej jakości sprzętu. Naszym klientom oferujemy unikalny i stylowy desing oprawek, które nie są produktem masowym, a powstają w manufakturach. Pomagamy też w indywidualnym doborze soczewek kontaktowych.
Branża ta i takie podejście do prowadznego biznesu wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia.
W naszych salonach pracują dyplomowani lekarze: optometryści i optycy. Zespół tworzą pasjonaci, którzy od lat pracują w branży i nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje. Jednym z nich jest Marzena Pocica – stylistka opraw okularowych, która z wyjątkowym wyczuciem i największą starannością dopasowuje oprawy do kształtu twarzy, rysów i koloru skóry klienta. Uwzględnia przy tym wartości korekcyjne i estetyczne preferencje noszącego. Dzięki jej wiedzy i doświadczeniu oprawki stają się integralnym elementem stylu danej osoby. Natomiast za dobór szkieł odpowiada Edyta Barszcz – specjalistka w dziedzinie technologii soczewek okularowych. Dobiera ona najbardziej zaawansowane rozwiązania optyczne, które gwarantują wysoką jakość widzenia i komfort użytkowania. Jest w stałym kontakcie z producentami szkieł, co pozwala na bieżąco monitorować i wdrażać innowacje oraz optymalizować ofertę pod kątem potrzeb konkretnego klienta. To zintegrowane podejście, oparte na diagnostyce, stylizacji i technologii, tworzy nowoczesną i spójną usługę premium, której celem jest poprawa jakości życia pacjenta. Dodatkowo, aktywnie edukujemy naszych klientów w social mediach w zakresie chorób oczu (https://www.instagram.com/ewa_widzi/).
Do jakiego typu klientów skierowana jest oferta Państwa usług? W jaki sposób realizują Państwo politykę jakości wobec nich?
Są to osoby, które poszukują nie tylko indywidualnego podejścia i profesjonalnej opieki optometrycznej, ale również stylowego i profesjonalnie dobranego designu okularów. Są wśród nich dorośli, młodzież oraz dzieci.
Natomiast słowo "jakość" oznacza dla nas holistyczne podejście: od 40-minutowego, kompleksowego badania wzroku wg standardów Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki po personalizowany dobór oprawek i soczewek. Stawiamy na indywidualne podejście w zakresie naszej obługi, za co byliśmy już wielkokrotnie nagradzani, również zagranicznymi wyróżnieniami.
Jak przedstawia się strategia rozwoju Veni Vidi na najbliższy czas?
Obecnie przygotowujemy się do otwarcia nowego salonu. Planujemy rozwój marki w miastach o 60–100 tys. Mieszkańców, przy zachowaniu minimum 50 km odległości między placówkami. Jesteśmy otwarci na współpracę z przedsiębiorcami franczyzowymi. Ponadto myślimy o ekspansji naszej marki na rynki zagraniczne oraz o prowadzeniu działań z zakresu CSR. Stawiamy na nowoczesność, rzetelność i empatię, dzięki czemu budujemy relacje z naszymi klientami, które wykraczają poza zakup okularów.
Rozmawiała Zuzanna Pawełczyk