Trwają zgłoszenia do konkursów dla najlepszych specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientem

 Trwają zgłoszenia do konkursów dla najlepszych specjalistów  i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientem


Konkursy Contact Center - Złota Słuchawka i Telemarketer Roku - to największe wydarzenia branży CC, które od ponad dekady organizowane są przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
 
W tym roku zgłoszenia będą oceniane przez 30 jurorów w Konkursie Złota Słuchawka i 36 w Telemarketerze Roku. Złota Słuchawka stała się symbolem najwyższego poziomu organizacji jednostek CC pod względem otwartości na zaspakajanie potrzeb klientów i pracowników, jakości i samodoskonalenia – wyróżnia najlepsze projekty i ludzi wspierających procesy. Telemarketer Roku to konkurs promujący najwyższe standardy pracy w zdalnej komunikacji z klientem. Identyfikuje i promuje najlepsze praktyki rynkowe w branży contact center – nagradza konsultantów, doradców, windykatorów, sprzedawców, telemarketerów.
 
Przyjmowanie prac w pierwszym terminie konkursu Złota Słuchawka mija 5 marca. Drugi termin będzie trwać do 12 marca. Prace można zgłaszać w następujących kategoriach:

  • Najlepszy zespół konsultantów cc
  • Najlepszy zespół wspierający działalność cc
  • Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia jakości cc
  • Najlepszy Team Menedżer cc
  • Technologia wspierająca działalność cc
  • Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
  • Doskonała komunikacja z klientami 
  • Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc
  • Nagroda specjalna: Najlepszy PraCCodawca
  • Nagroda specjalna: Najlepszy program wspierający wizerunek pracy w cc
  • Nagroda specjalna: Najlepsza obsługa klienta w e-commerce
  • Nagroda specjalna: Zarządzanie kryzysem i zmianą w cc w czasie pandemii        

https://zlotasluchawka.pl

W konkursie Telemarketer Roku zgłoszenia zaczynają się 22 lutego i trwają do 19 marca w kategoriach:

  • Obsługa klienta
  • Sprzedaż telefoniczna 
  • Helpdesk
  • Windykacja 
  • Wideorozmowa 
  • Czat sprzedażowy 
  • Czat obsługowy 
  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych 
  • Obsługa klienta w kanale e-mail 
  • Customer service in English 
  • Nagroda specjalna: Customer Experience 
  • Nagroda specjalna: Rozmowa retencyjna 
  • Nagroda Kapituły: Efekt WOW

https://telemarketerroku.pl
 
Gala wręczenia nagród odbędzie się w czerwcu 2021 roku. O jej formule zadecyduje ostateczna sytuacja związana z ograniczeniami zdrowotnymi.