Trwają zgłoszenia do konkursów dla najlepszych specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientem

 Trwają zgłoszenia do konkursów dla najlepszych specjalistów  i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientem


Konkursy Contact Center - Złota Słuchawka i Telemarketer Roku - to największe wydarzenia branży CC, które od ponad dekady organizowane są przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
 
W tym roku zgłoszenia będą oceniane przez 30 jurorów w Konkursie Złota Słuchawka i 36 w Telemarketerze Roku. Złota Słuchawka stała się symbolem najwyższego poziomu organizacji jednostek CC pod względem otwartości na zaspakajanie potrzeb klientów i pracowników, jakości i samodoskonalenia – wyróżnia najlepsze projekty i ludzi wspierających procesy. Telemarketer Roku to konkurs promujący najwyższe standardy pracy w zdalnej komunikacji z klientem. Identyfikuje i promuje najlepsze praktyki rynkowe w branży contact center – nagradza konsultantów, doradców, windykatorów, sprzedawców, telemarketerów.
 
Przyjmowanie prac w pierwszym terminie konkursu Złota Słuchawka mija 5 marca. Drugi termin będzie trwać do 12 marca. Prace można zgłaszać w następujących kategoriach:

  • Najlepszy zespół konsultantów cc
  • Najlepszy zespół wspierający działalność cc
  • Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia jakości cc
  • Najlepszy Team Menedżer cc
  • Technologia wspierająca działalność cc
  • Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
  • Doskonała komunikacja z klientami 
  • Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc
  • Nagroda specjalna: Najlepszy PraCCodawca
  • Nagroda specjalna: Najlepszy program wspierający wizerunek pracy w cc
  • Nagroda specjalna: Najlepsza obsługa klienta w e-commerce
  • Nagroda specjalna: Zarządzanie kryzysem i zmianą w cc w czasie pandemii        

https://zlotasluchawka.pl

W konkursie Telemarketer Roku zgłoszenia zaczynają się 22 lutego i trwają do 19 marca w kategoriach:

  • Obsługa klienta
  • Sprzedaż telefoniczna 
  • Helpdesk
  • Windykacja 
  • Wideorozmowa 
  • Czat sprzedażowy 
  • Czat obsługowy 
  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych 
  • Obsługa klienta w kanale e-mail 
  • Customer service in English 
  • Nagroda specjalna: Customer Experience 
  • Nagroda specjalna: Rozmowa retencyjna 
  • Nagroda Kapituły: Efekt WOW

https://telemarketerroku.pl
 
Gala wręczenia nagród odbędzie się w czerwcu 2021 roku. O jej formule zadecyduje ostateczna sytuacja związana z ograniczeniami zdrowotnymi.

 

 

Portal internetowy ForumBiznesu.pl

Portal internetowy ForumBiznesu.pl

Portal internetowy ForumBiznesu.pl

Portal internetowy ForumBiznesu.pl

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.